piątek, 18 stycznia 2013

new bag&skirt



Jutro po długiej przerwie czeka mnie pobudka przed godziną szóstą. Nie będzie to łatwe bo moja natura lenia i śpiocha jest nieprzezwyciężona.
Dokładając do tego fakt, że jestem istotą ciepłolubną, nie będzie mi lekko wygrzebać się z ciepłego łóżka.
Liczę jednak na cud i przypływ mocy nadprzyrodzonych, które mnie na ósmą rano przeteleportują do Łodzi.
Potem to już z górki, całe dziesięć godzin na uczelni....
Na szczęście wieczorem wycieczka z ukochanym do Tomaszowa i przyjemny wieczór ze znajomymi, których pozdrawiam serdecznie ;)




Nie miałam okazji pochwalić się swoimi nowościami, więc akurat dziś pokażę
Wam jedną z dwóch nowych torebek.
Załapałam się na promocję to i nią nie pogardziłam ;)
Beżowa aktówka ze złotymi dodatkami, wielkość idealna by pomieścić najpotrzebniejsze drobiazgi.
Na siłę zmieści również a4, więc na uczelnię też się nadaje.
Po drugie spódniczka z eko-skórki. Zamówiłam ją na szafie za grosze ;)
















13 komentarzy:

  1. Jejku jaka Ty jesteś prześliczna!<3
    Uwielbiam Twoje buciki:) od razu widać,że masz na prawdę świetny styl!


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw. Świetna jest ta torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba i buty boskie!!!! <3 pozdrawiam i miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowe buty! :)
    Wszystko świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świtne! Mi się podoba nabarsdziej naszyjnik, być może dlatego że ostatnio właśnie przed wyjściem odkryłam że w tej kwestii mam braki w szafie. Wszystko z własnej biżuterii już mi się znudziło i poszłam taka "niedorobiona";-P Ajjjj i butów moooocno zazdroszczę!
    O tym, że jesteś piękna nie będę się rozwodzić bo to oczywiste!;-) Ja mam 168cm przy wadze 50kg i mimo, że wszyscy mi zazdroszczą wyglądu to czuję się czasem jak wieszak... O Tobie tego nie da się powiedzieć.
    P.s.1 Super, że częsciej tu zaglądasz;-)
    P.s.2 Powodzenia na sesji! Mi został już tylko jeden egzamin (szkoda że najtrudniejszy bo jeszcze z ubiegłorocznej sesji;/)

    Pozdrosy! Paulaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj na szyi nie noszę niczego, ale tym razem z braku laku wybrałam biżu na te partie ciała :D
      Coś Ty, ja to dopiero czuję się jak wieszak często. Mam 176cm wzrostu i identyczną wagę co Ty... jestem jak patyk ;(

      Będę starała się bywać tutaj jak najczęściej bo widzę, że mam dla kogo (dziękuję za stałe regularne odwiedzanie mojego bloga, dużo to dla mnie znaczy ;*)
      Odnośnie sesji, nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :D Ale oczywiście i Tobie życzę powodzenia na samej mecie! Będzie dobrze ;)

      Usuń
    2. był to doskonały wybór - fajny akcent tej stylizaji a nie ma przepychu dodatków.
      Przestań, w ogóle nie wyglądasz jak patyk! Wszystko idealnie na Tobie leży!!!

      Olu, dla mnie to ogromny zaszczyt, że Twój blog m.in. dzięki mojej osobie ma szansę funkcjonować. Przyjemnie mi się tu zagląda być może dlatego, że widzę kilka podobieństw między nami, a Twój gust świetnie trafia w mój. Nie ukrywam, że dzięki temu liczę na to, że uda mi się podebrać od Ciebie jakieś ciekawe pomysły na codzinne stylizacje. Bezinteresowna to ja nie jestem!;-))) :-*

      Paulaaa

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba, bo wszystko tworzy razem bardzo spójną całość-BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNE BUTY !! W OGÓLE CAŁOŚĆ SUPER !!

    PODOBA MI SIĘ TWÓJ BLOG ___ LUBIĘ NA fb :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:) fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM, ŻE TU ZAGLĄDACIE I ZA MIŁE SŁOWA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna torebka.

    Pozdrawiam Łodziankę :)
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń