wtorek, 22 stycznia 2013

kolacjone makarone



Dziś post z wątkiem kulinarnym. 
Nie ma tzw. 'krok po kroku' tylko ostateczny wynik mojej dzisiejszej kulinarnej pracy. 
Makarony uwielbiam od dawna. Jako główna część dania sprawdzają się doskonale, ponieważ można je łączyć z wieloma przeróżnymi składnikami. Na słodko, słono, ostro.. z mięsem lub w wersji wegetariańskiej.
Po prostu dla każdego coś dobrego. 

Ja zdecydowałam się dziś połączyć makaron (zamiast spaghetti wybrałam świderki) z pieczarkami, cebulą i polędwicą pokrojoną w kostkę, a wszystko zmieszane z delikatnym sosem carbonara.
Pysznie, łatwo i szybko ;)





A teraz relaks z drinkiem w ręku. Wasze zdrowie ;)






6 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie ! Jak robisz ten sos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że to sos z proszku :( zero w tym mojej wyobraźni, kreatywności i wielkiego wkładu, ale mimo wszystko wyszło dobrze i dobrze smakowało :)

      Usuń
    2. sosy z proszku zawsze spoko, duża oszczędność czasu :)

      Usuń
  2. mega apetycznie! Uwielbiam makarony. Nie przepadam jednak za spaghetti bo zawsze się męczę z tym owijaniem go wokół widelca;-p Dochodziło nawet do tego, że robiąc je w domu łamałam makaron na pół przed włożeniem do wrzątku. Spaghetti odbiera mi radość jedzenia dlatego sama najczęścj sięgam po penne. Swiderki też są ok.

    A zdradzisz co to za drink? Wygląda mi na Martini bianco ale mogę się mylić...

    Buziaki,
    Paulaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzał w dziesiątkę! To Martini+czysta wódka+sprite :)

      Usuń
  3. Uwielbiam wszystko co ma w sobie makaron. ;)

    OdpowiedzUsuń