czwartek, 10 stycznia 2013

Red lips






Witajcie w Nowym Roku !

Podsumowując poprzedni, 2012 rok pierwsze co nasuwa się na język to fakt, że spotkało mnie największe szczęście! Pojawiła się osoba, przy której czuję się wyjątkowo.
Nieplanowane i niespodziewane wydarzenie, którego w ani jednym, malutkim procencie nie żałuję.

Teraz czas nowych postanowień, może zmian, wydarzeń. Czy planuję coś na ten rok?
Myślę, że raczej życie potoczy się spontanicznie, więc układać wszystkiego od a do z nie ma sensu.
Mam jedynie zamiar przetrwać czekające mnie sesje, nauczyć się mniej marnować czas na poranne wstawanie oraz oszczędzać gotówkę zamiast ją bez sensu wydawać na co popadnie (to już mi powoli wychodzi) :)

Mam nadzieję, że to będzie dobry rok, który przyniesie wiele niespodzianek i cudownych chwil! 

Głowa do góry, pierś do przodu, szczery uśmiech i pozytywne myślenie!









9 komentarzy:

  1. uwielbiam czerwone usta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "zaskakujących niespodzianek"? Polecam przestudiować sobie termin "tautologizm". A usta rzeczywiście godne uwielbienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :) Nie zwróciłam uwagi, że to co napisałam to istne 'masło maślane'

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!;-) Spóźnione ale wcześniej byłam zajęta swoimi sprawami i nie zaglądałam niemalże w ogóle na internet;/
    Uwielbiam czerwone szminki, do tego sukienka podkreslająca sylwetkę (nie mylić z sukienkami ukazującymi nas jakimi zostałyśmy stworzone;p )i eleganckie szpileczki. Look idealny na wszelkie wyjścia, imprezy kameralne i bardziej oficjalne. Absolutnie ponadczasowe są red lips'y!

    Pozdrawiam,
    Paulaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Tobie również wszystkiego co najlepsze na ten rok! Samych radosnych dni i siły by spełniać marzenia i wyznaczone cele :*

      || Glam look jak najbardziej na TAK ! Skromnie, ale z klasą - to jest to :) ||

      Usuń
  4. Taka osoba, przy której czujemy się szczęśliwe i wyjątkowe to prawdziwy skarb i bardzo dobrze, że doceniasz swój stan. Ja taką osobą mam już od ponad 6 lat i też bardzo się z tego faktu cieszę! :)
    Masz przepiękny uśmiech i bardzo pasuje Ci ta czerwona szminka.

    Dużo dobrego w 2013 roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję takiego stażu i życzę kolejnych wielu, cudownych lat razem ! :*
      Dziękuję za komplement :) i życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na ten Nowy Rok :*

      Usuń
  5. bardzo fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://pperoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń