wtorek, 21 maja 2013

black&white


Uwielbiam gdy codziennie rano budzi mnie słońce, które usilnie wdziera się przez zakamarki do mojego pokoju. Aż chce się wcześnie wstawać i nie marnować ani chwili tak pięknego dnia. 
Z niecierpliwością czekam aż mój balkon będzie gotów do użytku (jest w trakcie remontu), tak bym mogła rano zjeść śniadanie na świeżym powietrzu, przeczytać ulubioną książkę, napisać nowy post, czy poświęcić wolny czas na naukę, bo przecież letnia sesja zbliża się wielkimi krokami. 

Zdecydowanie sto razy bardziej wolę okres wiosenno-letni. Mam wtedy więcej energii i chęci do życia.
Wolę wtedy aktywnie spędzać czas, niż leniuchować w domu (choć od każdej reguły są wyjątki, więc i w tym wypadku zdarzają mi się dni, w których jedyne o czym marzę to łóżko). 
Jak dla mnie taka pogoda mogłaby trwać cały rok :)  
___________________________________________________________________


Na zdjęciach klasyczne połączenie black&white. Jednak by nie było nudno wybrałam
neonowe dodatki. Spodnie z lampasem urzekły mnie od pierwszego wejrzenia. 













Zdjęcia - Wiktor
_________________
Koszulka - SH
Spodnie - New Yorker
Naszyjnik - Sinsay
Buty - No name 




14 komentarzy:

  1. Jeżeli ktoś szukał by fotografa to się polecam ; x

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że spodnie też strasznie mnie urzekły ,klasyczne pasują chyba do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak! będą pasować zarówno do luźniejszych, sportowych stylizacji, jak i tych wyjściowych, glamour ;)

      Usuń
    2. fakt spodnie pierwsza klasa, zresztą jak cała stylizacja :)) czy są one z nowej kolekcji i jeśli można wiedzieć jaka cena :))

      Usuń
    3. Kupiłam je z miesiąc temu (niecały) więc nie wiem czy są jeszcze w sklepie, a cena to 40zł.. (bez grosza chyba) :)

      Usuń
  3. Super stylizacja wysokich lotów! Naprawdę strasznie mi się podoba! Szkoda, że już nie ma tych spodni w NY, bo bardzo mi się na Tobie podobają! :) Zostaję u Ciebie na dłużej i zapraszam do mnie - może Ci się spodoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie ekstra .!
    masz śliczny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz,fajna koszulka:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Black&White - tez ostatnio o niego zahaczyłam ;)
    Podoba mi się bardzo to przełamanie w formie neonowej limonki !

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladasz jak wieszak. Wez przytyj dziewczyno bo psy na kosci sie zleca..

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie:)
    Pozdrawiam

    http://ordinaryladies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń