poniedziałek, 12 listopada 2012

nowości w szafie



Dzień wolny od pracy, a jakże przytłaczający. Pogoda choć litościwa, bo ani deszczu ani śniegu, to jakże przytłaczająca, szara i ponura.
W dodatku leń jakiś wstrętny szwęda się między nogami.. to tu, to tam. Nie daje się na niczym skoncentrować.Kradnie mi resztki sił i przysparza o ból głowy.
A sprawy do załatwienia narastają w tempie dość szybkim i ani trochę nie chcą się same za siebie zabrać.
Oj, nieszczęsny mój żywot dziś.

Siłą prawie zmusiłam się do codziennego, porannego rytuału. Machnięciem ręki poprawiłam swoje JA i opuściłam na parę chwil progi swojego domu.
Wszystko po to, by blog nie ucierpiał przez moje zachcianki-niechcianki.

















Na zdjęciach większość nowości.
Parka jest z SH, kosztowała jedyne 45zł. Wspominałam o już o niej. Mimo za dużego rozmiaru nie żałuję kupna ;)
Sweterek beżowy z dłuszym tyłem i ćwiekami kupiony w 'ptaku' za 70zł. (Prezent od mamy:)

Poniżej na zdjęciach zwykłe jeansy kupione w łódzkim outlecie.
Oraz dwie koszule z 'ptaka' z wyprzedaży.
Czarna z białymi wstawkami za jedyne 20zł, a ta w kratkę z ćwiekami za 39zł.







Dla tych co poszukują matowego lakieru polecam ten poniżej marki Golden Rose.
Poszukiwałam czarnego, ale z powodu jego braku kupiłam ten który widać.
Odcień graniczy z bordem i śliwką.
Łatwo się rozprowadza i świetnie się utrzymuje na płytce paznokcia.





16 komentarzy:

  1. Fajny lakier !

    Pozdrawiam,
    karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tego sweterka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, właśnie taka mobilizacja jest potrzebna, żeby jakoś utrzymać blog. Też często mam takiego lenia, zwłaszcza w pochmurną, beznadziejną pogodę, więc łączę się w bólu. :P
    Świetną masz tę parkę i sweterek - fajny jesienny look! :)

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać nie jestem sama ;) Leniwi łączmy się :D
      Ale tak to teraz bywa z lenistwem, rzec by można 'jesienna depresja'.

      Dziękuję za odwiedziny, pozdrowionka ;)

      Usuń
  4. świetna sesja! Jaki masz naturalny kolor włosów? Masz jakieś stare zdjęcia bo podejrzewam, że nie tylko ja jestem ciekawa;-)
    Pozdrawiam,
    Wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond, a rozstałam się z nim w trzeciej klasie gimnazjum.
    Postaram się wyszperać jakieś stare zdjęcia :)
    Dziękuję za miłe słowa i odwiedzanie mojego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurtka! poszukuję takiej od bardzo dawna, lecz z marnym skutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek w stylizacji swietny kocham takie kolorki bardzo podoba mi sie lakier

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie masz chudziutkie nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom :( czasem chciałabym mieć ciut grubsze.
      choć chyba już się przyzwyczaiłam do tych patyczków ;)

      Usuń
  9. Ale genialna ta kurtka. Właśnie takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz przepięknie!:) Bardzo podoba mi się Twój styl! Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy na nowe wpisy ;-) Pzdr.

    Paulaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy nowy wpis? wspaniały blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moi drodzy, przepraszam najmocniej za zaległości na blogu. Nie posiadam aktualnie nowych zdjęć więc dlatego taka przerwa. Postaram się jak najszybciej to zmienić. Ściskam Was mocno i cieszę się , że tu zaglądacie! :* :*

    OdpowiedzUsuń
  14. czekamy, czekamy Oleńko!;-)

    Paulaaa

    OdpowiedzUsuń