wtorek, 11 grudnia 2012

po długiej nieobecności przyszedł grudzień


Moi drodzy , na wstępie z całego serca przepraszam za zaniedbanie bloga.
Mamy już grudzień , śnieg od jakiegoś czasu a u mnie bez zmian. Zdjęcia jeszcze jesienne.

Zebrałam się dziś w sobie i nareszcie zaktualizuję tematyczność bloga na bardziej zimową :)


Mikołajki mamy już za sobą (ja swoje spędziłam w pracy) i teraz pewnie każdy odlicza dni do Świąt, a później Sylwestra.
U mnie na razie powoli zaczęły się świąteczne porządki , niedługo wraz z mamą zrobimy listę zakupów (dość dużą) i zaczniemy robić zapasy , by niczego nie zabrakło na wigilijnym stole.

Co do prezentów świątecznych, to połowę już zgromadziłam.
Za parę minut wybieram się na zakupy w poszukiwaniu reszty drobiazgów dla bliskich.



Zostawiam Was teraz z dzisiejszymi zdjęciami, po jakości których można wywnioskować, że robione były w dosłownie kilka minut.















9 komentarzy:

  1. zajebiste buty :D skad sa;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam je na allegro, ale są również w 'CH PTAK' :)

      Usuń
  2. kocham taki zimowy klimat,ciekawe buty, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zimowe zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są genialne a zimowa sceneria przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super koszula! I jeszcze jedno... Mogłabyś powiedzieć gdzie i najlpiej też w jakiej cenie kupiłaś oprawki? Szukam czegoś w tym stylu. Mam małą wadę wzroku (-0,5) ale muszę się za to wziąć. Takie oprawki pasują w zasadzie do wszystkiego. Widziałam podobne ale były że tak powiem mniej "kocie";/

    Pozdrawiam,
    Paulaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Co do okularów to moje są z allegro i są to zwykłe zerówki. Nie mam wady wzroku (jeszcze ;d) więc niestety nie pomogę ci w znalezieniu takich w jakimś salonie optycznym.
      Ostatnio przypadkiem zwróciłam uwagę jedynie na ten salon optyczny http://www.galeria-loox.pl/ :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję, fajna jest ta stronka z okularami (galeria loox) ale jeszcze troszkę cierpliwie poszukam w swojej okolicy;-) Wiesz niby podobają mi się okulary ale na kimś chyba bardziej niż na mnie samej. Przymierzałam już chyba z 200 par i nic mi do końca nie pasuje jak pomyślę że będę musiała to nosić codziennie(cena nie gra roli). Ostatecznie pewnie przezwyciężę jednak strach przed dotykamiem oka przy wkładaniu soczewek a Wam ładnie wyglądającym w okularach pozostanie mi tylko zazdrościć;-)))

      Buziaki Aleksandro!
      Paulaaa

      Usuń
  6. świetna koszula! wyglądasz świetnie ;)

    Zapraszam do siebie http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń