piątek, 21 grudnia 2012

przygotowania do świąt



Powoli zbliżamy się do Świąt.
Choinka już ubrana, prezenty kupione (wystarczy zapakować). Zostało jeszcze małe sprzątanie i 'pokaz umiejętności kulinarnych'.



Na zdjęciach widać szopkę ręcznie wykonaną przez mojego tatę. 
Długi czas stała w piwnicy, ale tego roku postanowiłam pokazać jej światło dzienne i zagościła w naszym domu na czas Świąt. 



Na stole jak na razie mały stroik i złote anioły. 




Nasza choinka jest niewielka (choć jeszcze parę lat temu mogłam spokojnie patrzeć na nią z dołu :D ).
W tym roku kolory przewodnie to czerwień i złoto (zupełny przypadek, w planach było tylko złoto)











A na wieczorny deser czekolaaaaaaaaaaada ! ;mniami;

-Jak wyglądają orzechy w czekoladzie?
-Przez okienko :)


3 komentarze:

  1. u mnie choinka też złoto czerwona ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tak samo - złoto - czerwona. Jutro robie pierniczki ;) udanych wypieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne dekoracje ;3 Bardzo fajny blog, obserwuję i mam nadzieję, że zajrzysz do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń