piątek, 29 marca 2013

Zajrzyjmy do wnętrza...


....do wnętrza torebki oczywiście.



Kobieca torebka to zazwyczaj kopalnia skarbów, bo przecież lepiej nosić jak się prosić.
Ja osobiście lubię duże torebki, w których bez żadnego problemu
zmieszczę cały swój 'niezbędnik'.
Zdarza się czasem, że decyduję się na małą i poręczną torebunię, jednak
zawsze wtedy zmagam się z problemem zminimalizowania potrzebnych rzeczy. Nigdy nie
wiem co uplasować na podium w kategorii " Bez tego ani rusz".




Jaki jest zestaw stałego lokatora mojej torebki? Już Wam zdradzam ;)



1. Portfel ! Mój nie należy do tych małych, więc i w małej torebce miejsca nie znajdzie.
Nie lubię gdy monety żyją własnym życiem na dnie torby, dlatego też 
portfel jest konieczny.
Mimo tego, że jest w nim spory bałagan (można w nim znaleźć rachunki sprzed 
wielu miesięcy) to wszystko mam w jednym miejscu, pod ręką. 
Karty, dokumenty, gotówka, wizytówki. 




2. Klucze ! Co tu dużo mówić... Tutaj trzeba liczyć na siebie, bo gdy nikogo nie ma w 
domu drzwi nie otworzą się na hasło " Sezamie otwórz się ".




3. Krem do rąk ! Niestety moje dłonie są bardzo suche, szczególnie źle reagują
na mróz i mycie w twardej wodzie. Muszę więc pamiętać o tym, by w każdej
chwili zapewnić im odpowiednią ilość nawilżenia.




4. Kluczyki i dokumenty od samochodu ! Często jeżdżę samochodem (głównie do pracy, na zakupy
i co 2 tygodnie do Łodzi na uczelnię) więc kluczyki i dokumenty to mus.




5. Kalendarz i długopisy ! Lubię mieć wszystko pod kontrolą, a dokładając do tego
fakt, że moja pamięć czasem mnie zawodzi, kalendarz przypomina o wszystkim.
O dziwo piszę długopisem ;) A żeby zapobiec złej naturze rzeczy martwych
noszę ze sobą kilka. 




6. Telefon ! Moja niezdarność przyprawiła go o zadrapania i pęknięcie na ekranie, przez co 
czasem odwdzięcza się ułomnym działaniem. 
Ale jak tu bez niego żyć? Pakiet smsów, wystarczająca ilość minut, internet, a co za tym idzie
facebook, instagram.... Taka mała rzecz a cieszy. 




7. Pachnidełko ! Nie znalazłam jeszcze ideału, ale lepiej nie odstraszać ludzi nieprzyjemną wonią. 
Zawsze mam ze sobą jeden zapach. Gdy nie mogę się na konkretny zdecydować lub
gdy zapomnę, że jeden jest już w torebce, dorzucam drugi.




8. Magnez ! Znalazł swoje miejsce w mojej torebce od niedawna. 
Zmagam się z jego niedoborem, więc mam go zawsze przy sobie by móc dowartościować
swój organizm w każdej chwili i każdym miejscu.




9. Kosmetyczka ! A w niej pełno drobiazgów, takich jak puder, pędzel, balsam do ust, 
błyszczyk, pilniczek, furagin (ten kolega wybawił mnie już nie raz),  wsuwki 
do włosów, lusterko. 




10. Okulary ! Świetny element, który sprawdzi się jako dodatek do codziennego stroju, jak i
ochroni nas przed słońcem, nie przysporzy nas o łzy, a gdy trzeba to je ukryje.
Świetne jako kamuflaż cieni pod oczami, gdy wychodzimy z domu bez makijażu.
Posiadam duży futerał, w którym spokojnie mieszczę dwie pary okularów, na wypadek
gdyby jedna nie wystarczyła.... :D





7 komentarzy:

  1. piękna torebka !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło czyta się Twojego bloga :) Przy okazji zapraszam Cię do nowego sklepu odzieżowego online. Jeśli lubisz sklepu typu Aloha From Deer czy Local Heroes to coś dla Ciebie :) Pozdrawiam! tinycarriestore.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny portfel,teraz też sprawiłam sobie taki duży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze świetna torebka! Po drugie mam bardzo dużo takich samych w swojej, tj: kreem,perfum playboya czy identyczny kalendarz :))
    Bardzo lubię tego typu posty, gdy blogerki pokazują, co mają zawsze przy sobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że tego typu post przypadł Ci do gustu ;) Jeśli chciałabyś zobaczyć tutaj coś jeszcze to czekam na propozycje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię posty typu moje must have ubraniowe albo po prostu posty opowiadające o pasjach i życiu blogerki :))

      Usuń
    2. W takim razie zacznę nad takimi 'pracować' i myślę, że niedługo się pojawią ;)

      Usuń