wtorek, 12 marca 2013

Inspiracje - wiosna 2013



Dziś zostawiam Was jedynie z inspiracjami na wiosnę. 

Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? 
1. Bluzy! Najlepiej te bez kaptura, z ciekawymi nadrukami.
2. Kolor! Neony, pastele. (Mój faworyt to żółty).
3. Dodatki! Duże zegarki, bransoletki, łańcuchy (nie bójcie się ich łączyć z bluzami).
4. Paski! W grę wchodzą te biało-czarne, na spodniach, legginsach i koszulach.
5. Skóra! Szorty, Spodnie, legginsy, torebki... dla mnie hitem nadal są skórzane rękawy odzieży wierzchniej.
6. Panterka! Jedynie w drobiazgach, jako dodatek. Total look odpada!!
7. T-shirty! Z motywami zwierząt, gładkie lub z ciekawymi napisami.
8. Jeans! Tutaj pełna dowolność. Spodnie, koszule, ramoneski, szorty. 


                                                                                                              Całuję, A.


















4 komentarze:

  1. coś czuję że moja szafa wypełni się paskami w każdej możliwej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można legginsy dostać? jak na razie same spodnie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zamówiłam na http://www.monashe.pl/ ;)

      Usuń