poniedziałek, 25 marca 2013

paski, paseczki





Ja się pytam: gdzie jest wiosna? Bo taka w kalendarzu mnie nie zadowala! 
Aż ręce i cyki opadają do samej ziemi na widok tego śniegu. 


Dziś chociaż słoneczko wygrało z zimową aurą i pojawiło się na niebie. Tyle dobrego ;) Liczę na to, że będzie go coraz więcej i śnieg ulegnie totalnemu roztopieniu. 



Na zdjęciach jeden z gorących trendów : paski! Moje legginsy są z monashe.pl 







Zapraszam na mój profil na facebook'u
+ mój instagram, nick: ale__ksandra



7 komentarzy:

  1. Właśnie tak się zastanawiam, czy kupić legginsy czy spodnie w paski ;) No... i też czekam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup spodnie, bo legginsy trochę prześwitują - są cienkie (przynajmniej te co ja mam) :)

      Usuń
  2. świetny look, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cycki też? haha :-)) rozbawiłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak ;d w inny sposób nie da się opisać mojego zniesmaczenia na widok marcowego(;/) śniegu

      Usuń
  4. Fajnie się prezentują te legginsy. Wydłużają Ci nóżki, podoba mi się jeszcze płaszcz i torba. Ogólnie 7/10 :) Bardzo przyzwoicie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń