środa, 24 kwietnia 2013

środowe ploteczki i rowerowa stylówa



Cholera jasna! Mam to swoje otwieranie dziesiątek stron internetowych, zamiast je zapisać jak przystało na zorganizowanego człowieka w zakładkach. Wszystko potrzebne, wszystko się przyda. Tu się nowego posta napisze, a chwilę później mój laptop ma silną potrzebę zresetowania się. No co za gość.... 

Ale teraz nie o tym. 

Przyszedł w końcu ten moment, gdy mogę nareszcie zamienić samochód na rower. Wiosną i latem taki transport jest najlepszy, w szczególności gdy jadę do pracy, bądź na mniejsze zakupy. 

Dziś na rowerowy dzień z dłuższą chwilą spędzoną na ploteczkach na mieście wybrałam wygodne jegginsy, baleriny i wygodny t-shirt. Ze względu na chłodny wiatr na wierzch założyłam szary płaszczyk. 
Szału nie ma, ale na co dzień przecież właśnie o to chodzi! :)


ps. polecam Ciabattę na ciepło w Fenixie w Bełchatowie! pyyyyycha! ;)





















koszulka - sinsay
jegginsy - pull&bear
torebka - asos
baleriny - h&m
płaszcz - no name



dzięki E. za zdjęcia ;*

14 komentarzy:

  1. uwielbiam marmurki;)

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Połączenie tej bluzki i balerinek!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygoda przede wszystkim ;)
    świetny T-shirt.!
    obserwuję ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw idealny na taką okazję ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super masz koszulkę i torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz xd

    Ładne zdjęcia xd

    Pozdrówka xd

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy blog ;)
    www.mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebke masz super:)

    Świetne zdjecia:)
    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! bluzka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę możesz też wziąć udział w konkursie, do wygrania 100 zł do H&M'u:)

    OdpowiedzUsuń