środa, 17 kwietnia 2013

buty, buciki




Na temat butów i torebek można polemizować dość długo. Jedni są zdania, że jest kilka topowych modeli, które wystarczą kobiecie i takowe powinna mieć w swoim posiadaniu.
Jednak druga część pewnie nie potrafi powstrzymać się przed kupnem każdego kolejnego modelu. Mimo tego, że za każdym razem obiecuje sobie ‘to już ostatnie’.
Zdecydowanie należę do tego drugiego grona. Mimo tego, że staram się ograniczać i odmawiam sobie wielu zakupów, to jednak często kończę jako ofiara zakupoholizmu.
Jeśli chodzi o buty, to w swojej kolekcji nie posiadam żadnego modelu na obcasie. Nie jest to kwestia tego, że nie umiem w nich chodzić, albo że jestem chłopczycą.
Nie mogę narzekać na posiadanie krótkich nóżek i niski wzrost, więc do szczęścia wcale nie potrzebuję wysokich obcasów. 
Ani nie czuję się przez to gorsza, ani inna, ani mało kobieca.
Wedle moich potrzeb to co mam w zupełności mi wystarcza, bo nawet na bosaka patrzę na większość ludzi z góry (i nie mam tu na myśli mojej wyniosłości, bo takowej nie posiadam).  J

Co do wiosennych i letnich bucików, to mam kilka modeli, które z przyjemnością bym sobie sprawiła i pewnie kilka nowości pojawi się w najbliższym czasie.
Wybór jest ogromny. Mnóstwo sklepów lokalnych, jak i internetowych serwuje nam ogromny wybór obuwia. Dla każdego coś miłego. I uwierzcie mi, nie trzeba posiadać wypchanego po brzegi portfela by znaleźć dla siebie naprawdę fajne buciki, które świetnie uzupełnią bądź ożywią naszą stylizację.
Przykładem sklepu internetowego, który oferuje nam obuwie ‘za grosze’ jest pantofelek24.
Ja znalazłam co najmniej dwa modele, które idealnie pasują do mojej garderoby i byłyby świetnym dodatkiem.
Może Wy też traficie na coś ciekawego. Powodzenia w zakupach :)







11 komentarzy:

  1. zobaczyłam te balerinki i aż musiałam sprawdzić ich cenę:) dzisiaj na zakupach się na takie natknęłam, strasznie mi się spodobały.. tyle, że były o 30zł droższe niż na pantofelek24.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, warto najpierw poszukać i porównać ceny. A pantofelek oferuje nam naprawdę przyzwoite buciki za niewielkie pieniądze :)

      Usuń
  2. to wielka strata rezygnować z obcasów. jaki wzrost? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 176 i nie rezygnuję nawet z 12stek :) może jeszcze się przekonasz :)

      Usuń
    2. Powiem Ci, że jest kilka modeli na obcasie, które mi się podobają i możliwe, że któreś sobie kupię. Kto wie, może się przekonam :)

      Usuń
    3. ja tez mam 177cm i czasem zakładam obcasy ale zwykle tak najwięcej 5 cm:) mój chłopak sie wtedy denerwuje:P

      Usuń
    4. No właśnie, jak ja założę takie co mi się podobają, mające 7,5cm to będę o jakieś 3cm wyższa od swojego chłopaka :(

      Usuń
  3. szukam właśnie takich trampek!!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. baleriny podbily moje serce;o <3 obserwuję .


    OdpowiedzUsuń