piątek, 12 kwietnia 2013

Orange



Małymi krokami zbliża się wiosna. Wreszcie śnieg znika i temperatura powoli rośnie. 
I mimo tego, że dziś jest strasznie deszczowy i ponury dzień postanowiłam zrobić zdjęcia na przekór pogodzie. Było ciężko, ale udało się ;)


W dzisiejszym secie postanowiłam znowu wykorzystać legginsy w paski. Jednak zdecydowałam się wprowadzić więcej koloru i zestawiłam je z pomarańczową tuniką.
Nowością w mojej szafie jest płaszczyk SheInside, który zamówiłam niedawno, korzystając z tego, że jest przeceniony o 50%. 

xoxo, Aleksandra!


Zachęcam do polubienia mojego profilu na facebook'u  ;)














Tunika - szafa.pl
Legginsy - Monashe
Płaszcz - SheInside
Buty - szafa.pl
Bransoletki - TallyWeijl / Sinsay 
Kolczyki - Cubus
Torebka - Sh


9 komentarzy:

  1. swietny zestaw! legginsy sa swietne, musze w koncu sobie kupic podobne :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz ;-) Świetne połączenie! Zapraszam do mnie na nowy post :-) Czekam na Twoją opinię! Pozdrawiam :*
    PS a może obserwujemy? :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, nietuzinkowe połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    Dlatego zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony ;>
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł połączenia spodni bw z pomarańczem. Naprawdę efekt super.

    OdpowiedzUsuń