środa, 7 listopada 2012

nice day



Codziennie zmagam się z tym samym problemem. Zawsze nastawiam budzik na 8:30, a wstaję dopiero 2 godziny później. Jestem zła na siebie, że tak marnuję czas. Koniecznie muszę coś z tym zrobić.

Dzisiaj miły dzień. Udało mi się wreszcie umówić "na kawkę" z Eweliną. Ploty, ploteczki... wszystkie tematy obgadane, każdy problem poruszony. Uff, jaka ulga ;)

W między czasie udało mi się dorwać w SH upragnioną zimową parkę. Co prawda jej rozmiar to 42, jednak po zwężeniu w pasie nie da się tego zauważyć. I mimo tego że mój rozmiar jest o wiele mniejszy to na pewno będę w niej chodziła zimą. Jest lekka i cieplutka. A w dodatku posiada kaptur ( dla mnie to duży plus, bo żadna z moich zimowych kurtek go nie ma ).

Ja teraz uciekam do pracy, trzymajcie się ciepło.









3 komentarze:

  1. Gorąca czekolada ?
    wygląda przepysznie, może masz jakiś swój sposób na czekoladę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ulubioną czekoladę rozpuścić w mleku (cały czas mieszający, by jej nie przypalić).
      Dodać ulubione przyprawy, likiery (co kto lubi) i udekorować bitą śmietaną. Pycha ;)

      Usuń
  2. super blog, fajne zestawy!
    będę odwiedzać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń