poniedziałek, 29 października 2012

military diy


Moi drodzy,
militarne kurtki ze skórzanymi rękawami są Wam zapewne dobrze znane.
Nie ukrywam, że już jakiś czas temu chciałam sobie taką kupić, jednak powiem wprost, że najzwyczajniej w świecie było mi szkoda kasy.
Będąc ostatnio w SH wpadły mi w oko dwie kurteczki. Jedna w kolorze khaki z h&m, druga skórzana z new look'a.
Za każdą dałam całe 15zł.
Zaniosłam je do swojej krawcowej i poprosiłam o przyszycie skórzanych rękawów do militarnej.
Tak oto mam modną kurtkę za grosze ;)
A co z resztą skórzanej kurtki? Krawcowa zrobi mi z niej kamizelkę, więc nic się nie zmarnuje.

Pamiętajcie, że DIY to świetna forma przerobienia ubrań ze zwykłych na te zupełnie nowe, nietypowe i modne.
Na pewno w ten sposób można sporo zaoszczędzić i odnowić swoją szafę.











1 komentarz: